02-07-2009

Volgende week woensdag en donderdag!

Wie kunnen er NIET op woensdag 8 en donderdag 9 juli?! Zodat we hulptroepen nog 1 keer kunnen organiseren en dingen af kunnen maken. Als jullie nite kunnen: laat me ook weten en laat me weten wanneer je wel kunt. Als de objecten klaar zijn gaan we ze goed fotograferen en willen we dat aan kunnen bieden aan de bijzondere plekken waar we eerder over gesproken hebben: Frozen Fountain en Droog. liefs. Lies

http://www.youtube.com/watch?v=WnN-wK5_7Mw

8 opmerkingen:

  1. ik kan niet, ik zit vanaf zondag een week in stockholm. maar hierna ben ik drie weken thuis, en dan heb ik alle tijd van de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan wo zeker weten, dat is voor mij ook genoeg. En do misschien.

    dankjullie wel nog voor het opruimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ok fijn: dan kunnen we zowiezo aan de slag met Anna, Fay, Aloe.. Kiki: are you around?
    Fay: zal ik nog kijken of ik een naaiwonder-hulp persoon kan fixen? Hebben jullie verder nog wat nodig?
    Leuk Zindzi! Stockholm!!! Veel plezier. Daarna spreken we wel nog een keer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kiki zit in Berlijn, maar hoeft niet heel veel meer te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hulp zou heel erg fijn zijn, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.