15-11-2009

sorry het spijt mij..

dat ik nu pas wat van me laat horen,
had t echt ongelofelijk druk..

ok, Jorge en ik hebben als plan voor de expo, om bij de ingang een behangtafel neer te zetten half zwart geverfd, met wat stiften waar mensen een berichtje achter kunnen laten. ( idee van zo'n boek in hotel waar je altijd je mening kan opschrijven.. )
de andere niet zwarte helft daar maken we een stempelkussentje in waar je je boekje kunt stempelen, en daar leggen we dan ook de boekjes neer. voor Anna's creatie hebben we bedacht om een grote versie van een wc-rol-houder uit de muur te laten komen met een rol behang eraan. dat rol behang gaat tussen de stoel en de ass van de persoon die op de stoel gaat zitten , en zo krijg je een stempel op het behang, waarmee we weer de muur kunnen versieren. 2 vliegen in 1 klap zou ik zeggen.
ook hebben we een muur voor de projectie uitgezocht enne, ik geloof dat dat t wel was..

later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.