22-09-2010

He Guys,
Hoe is het met jullie? Al geweldige ideeën gekregen na Berlijn?
Komen jullie ook donderdag naar pakhuis de Zwijger? (Ik iig)


Hier wat ideetjes waar ik op aan het brainstormen ben voor een fotoserie. Misschien heeft iemand commentaar/kritiek of nog betere ideeën?




-Een kijkje nemen op recepties na begrafenissen, en hoe dat allemaal werkt. Meestal is men vijf minuten daarvoor nog aan het huilen, maar staat men vervolgens met zijn alle gezellig bolletjes kaas met roomboter met een glaasje verse jus te nuttigen.


-Mensen in een bloemenzaak. Wie kopen bloemen, voor wie en waarom? Of een onderzoek naar alle kopers van rode rozen?


-Of de poppendokter in de Jordaan, kennen jullie die? Dat is een geweldige plek. Zit geloof ik achter in een soort esoterische kaarsen-winkel verstopt. Maar het lijkt me geweldig daar foto's te maken van de 'patiënten', de eigenaars van de patiënten en de dokter himself.


-Verbanden en verhalen zoeken rondom een plek. Dus stel je voor dat ik een bankje op straat uitkies en elke middag een praatje maak met degene die daar dan toevallig zit.


-Met modellen naar de febo en daarna onbeperkt spare-ribs eten? Misschien niet het aller diepgaandste idee maar wel nice to see.


-Of een onderzoek naar bedrukte t-shirt dragers. Wat voor teksten dragen ze op hun kleding? Waarom? etc..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.