06-12-2010


click it like it's hot
...
Wat ideeën/schets. Weet niet of het duidelijk is?
Het lijkt mij wel interessant te spelen met het bekijken van foto's en tegelijkertijd deze beïnvloeden en een nieuw beeld te creeen. (Op een manier die dicht bij de foto's zelf staat)Ben nog niet echt klaar maar veel verder dan dit ben ik nog niet gekomen.

ps. Tobias. Morgen ben ik niet in de buurt van Kafka. Misschien morgen in oost als jullie dr dan nog zijn, maar heb dan denk ik nog niet veel meer dan dit. Woensdag ben ik daar ook, anders dan...? Jasper niet te pakken gekregen. ge-smst: no response so far. Morgen weer proberen.

3 opmerkingen:

  1. Topsjit! presentatie wordt werk opzich dat ook heel goed past bij wat je al gedaan hebt. Kies morgen meteen een goeie plek uit met Jorge, ik ben er niet hij kan je daar mee helpen.

    Is het wat voor een etalage? Waar nu op je schets 'publiek' staat, dat dat de straat is?
    Missschien ook een goeie om het met een diaprojector te doen (kun je rekening mee houden met op dia fotograferen- ivm beperkt aantal beamers ook. en een overvloed aan diaprojectors.

    succes! ik ben morgen bijna hele dag in bespreking maar zal je tussendoor even bellen.

    truste

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.