22-12-2010

filmfilmfilm

Morgen is filmavond.
Helaas kunnen Zindzi en ik er niet bij zijn. We hebben wel een poster opgehangen en een facebook event aangemaakt.
Dingen die er moeten zijn en waar misschien iedereen gewoon wat van mee kan nemen zijn:
-denkens, kussens
-films want we hebben nog niets uitgekozen. Dus als iedereen een film meeneemt kunnen we dan nog kiezen. Denk aan dat het voor iedereen een beetje leuk moet zijn. Dus niet een ontzettende meisjes film of een iedereen gaat dood film. Anders kunnen we ook nog wat gaan huren. We hadden bedacht:
- The Truman Show
- Pulp Fiction
- The enternal sunshine of the spotless mind
- Forrest Gump

Ook:
- Er hangt nog geen scherm, komt Michel dat nog regelen?
-Popcorn, kunnen we in Nowhere microwaven. Duurt wel even als je een grote bak wilt hebben, dus niet 10 minuten van te voren bij beginnen is wel zo handig.

Goed. Ik kan morgen overdag nog wel. Ik weet niet precies wie er allemaal nu komen. Ik heb de sleuter van Lies weer. Maar misschien komt Tobias ook wel?

2 opmerkingen:

  1. ik ben er dus ook niet, morgen hele dag niet denk ik want om nou voor twee uur heen en weer te gaan is ook niet relax. Ik zou zeggen. PULP FICTION! En poprcorn kan je maken op het gasstel in een grote pan: mais olie zout, veel makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is er dan uberhaubt wel iemand vandaag, ik zit hier al vanaf vanochtend alleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.