18-05-2009

Even iets anders



Hee allemaal.
Aangezien ik de komende 3 zondagen niet kan. En ook de examers veel te leren hebben. Dachten we om een keertje op een andere dag samen te komen.
Dus nu moeten jullie allemaal even zeggen wanneer het jullie dan wel uit zou komen.

Ik kan zaterdagen de hele dag, Dinsdag avond, woensdag vanaf ongeveer 8 uur en vrijdag. Aankomende zondag avond moet ik oppassen, maar de rest van de zondag avonds zouden in principe wel mogelijk zijn.

Reageer dus allemaal even snel, dan kunnen we iets plannen!

Groenten
Kiki

5 opmerkingen:

  1. ik kan niet op ma-di en zo-avonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan wo vanaf half 9, en vrijdag moet ik bijna altijd werken
    zaterdag is voor mij goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mm en ik moet woendag en zondag avond werken, zaterdag zou wel kunnen. verder zit ik midden in mijn examens dus wel druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zaterdag lijken het tot nu toe het beste te doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.