15-05-2009

oke peoples,
Tobias , Fay en ik zijn op een terrasje in de zon op het idee gekomen de expo volledig in te delen in het thema dieren. Wat we daarbij bedacht hebben ( en dat idee komt door t verhaal van de dode lama.. ) is om ergens vandaan ( en ik heb al een adres en bedrijf gevonden) dieren huiden of opgezetten dieren , zoals bijv. leeuwen , tijgers, ijsberen, dode lama's etc. vandaan te toveren, en er zelf creaties in de vorm van meubels uit te creeëren. neem bijv het idee om een opgezet die te vullen met hetzelfde materiaal als een fatboy, en er dus een fatboy vna te maken. of bijv van de nek van een giraffe een lamp. Dat was een beetje het idee, en dat kan nog veel verder uitgewerkt worden.
Dusss...Wat vinden jullie ervan ?
laat maar ff commentje agter..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. wouww geniaal ik wil die leeuw!!
    heeft dat bedrijf dat je hebt gevonden ook een website??
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ja!
    Kan je lekker veel mee.
    Wel weet ik niet hoe goed je al opgezette dieren kan veranderen aangezien er iets vreemds in zit wat behoorlijk hard is...
    Dus iets anders in stoppen enzo, lijkt mij best moeilijk.
    Kiki

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.