10-09-2009

DEADLINE

http://www.youtube.com/watch?v=xkYsIdb7e5Y
pARTi girls. The time has come. De dode lijn. Kijk dit filmpje. Voel hoe jullie Nowhere-producer jullie smeekt: kijk zo!

Het werk moet namelijk af. Nu echt. Want we willen vorderingen maken. De fotoshoot regelen, en voordat we dat kunnen doen moet jullie werk af. Jullie weten zelf het beste wat je daarvoor moet doen. Je kunt morgen hier komen werken en de hele volgende week, tot en met donderdag 17 september, 16.30. DONDERDAG 17 SEPTEMBER 16.30. Dat is de deadline!!! Neem contact met mij op als ik iets voor je kan doen (zoals Agnieszka vragen je te helepen Fay?!). Op donderdag 17 september nodigen Tobias en Jorge et moi jullie uit voor een presentatie van jullie werk. Van 17.00-18.30 zullen we samen het werk bekijken. Dan eten we wat samen in Nowhere. Dan om 19.30 hebben we een workshop, waarin we gaan bepalen hoe de fotoshoot moet zijn en hoe onze eindpresentatie, de pARTi party zal worden.

Roep hulp in. Dat helpt bij deadlines. Mijn hulp kun je altijd inroepen want mijn leven lang strijd ik al tegen deadlines so i know the drill.

liefs. Lies

7 opmerkingen:

  1. Ja voor mij gaat dit heeel erg moeilijk worden.
    Ik werk van maandag tot vrijdag van 12 tot 6, zou dus in prinsiepe alleen daarna kunnen of weekend, maar ben dan ook nog heel druk. De olifant moet nog genaait worden gevult en afgemaakt(detail's).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okee Fay. Jeej. Maar kun je er donderdagavond wel bij zijn? Nowhere is ook maandagavond open. Van 19.30-22.00. Ik zou kunnen proberen of Agnieszka dan kan dan kun je samen met haar naaien en vullen. Wil je dat? Denk je dat het kan in 1 avond? Anders zouden we met zijn allen jou kunnen helpen met deze monsterklus op donderdagavond, terwijl we de besrpekiing hebben?
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vanaf hoelaat kan ik zaterdag komen? kan ik dat gewoon morgen de hele dag eraan werken tot in het laatste uur dat nowhere open is om het proberen af te krijgen want ik ben elke dag pas op 4 uur uit op school dus dat gaat niet lukken.. ik ben er donderdag avond sowieso bij!
    ciao
    Aloë

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh laatmaar.. je had het over vrijdag..
    ik doe mn best tijd vrij te maken na school..
    ik hoop echt dat het lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey everyone!

    Mijn stoel is helemaal klaar dus hoef er niet meer aan te komen werken.
    Donderdag de 17e moet ik helaas werken van 4 to~t 12! Ik ga proberen om vrij te krijgen, hoop dat dat lukt. Anders moeten jullie 't helaas zonder me doen, en hoop ik op t blog over donderdag te lezen!?

    Laat t gauw horen!

    groetjes
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik en Zindzi zijn om 10 voor 5 uit.
    Dus ietsjes later.
    Komen er zo snel mogelijk aan dan.
    Kus Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik werk tot 18uur, het lukt niet om hem dan af te maken. hij komt dus zoiezo niet op tijd af.
    Voor mij is het, zo als ik al eerder heb gezecht alleen mogelijk om er in de avond of in het weekend te werken. eerst had ik het idee om er thuis aan te werken maar dat lukt niet qua vervoer. Ook zou ik het wel op prijs stellen als camillë mee hiep (of teminste zou doen alsof).

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.