07-09-2009

parti girls


olla ..parti girls hoe gaat het met jullie ,?
het einde begint te naderen .er moet nog wat gebeuren,hier zijn de punten voor komende weeken ,
1 de objecten afmaken voor wie dat nog nodig is(als dat in nowhere moet gebeuren neem dan contact op met mij tobias of lies voor waneer je kan, ook als je hulp nodig hebt voor het naai werk}
2 ik ben bezig met het huren van de rietveld foto studio om jullie werk in te fotograferen ,als eerste moeten daar plannnen voorkomen ,we gaan hier voor een keer gezamelijk afspreken maar het kan zeker geen kwaad als jullie al wat ideeen schetsen droppen ,zodat je op die meeting niet als in een keer uit je mouw moet schudden.
x

2 opmerkingen:

  1. hola!
    ik zal je even bellen morgen , want ik moet nog best veel doen. ik kon vorige week echt geen tijd vinden om naar nowhere te gaan maar ik zou anders graag morgen willen gaan en misschien vrijdag.. is nowhere in het weekend nou gesloten, zoiets zei tobias.. dats wel echt balen..
    qua schetsen ik zal daar ook mee bezig gaan ik weet alleen niet of het lukt ze op de pc te krijgen..
    ciaaooo
    aloe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heee feestjes,
    uhm.. ik dacht we moeten eigenlijk gewoon even met z'n allen afspreken, want ik snap niet zo goed wat de bedoeling is met die fotoshoot, en dan kunnen we even alles met z'n allen goed regelen en duidelijk maken.
    wat dachten jullie van zondag? koffie drinken rond 12 uur? latij?
    wie kan er niet?

    KUS

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.