03-09-2009

Werken in Nowhere

He pARTi girls. Hoe was de zomer? Sommigen van jullie heb ik alweer tussendoor gezien, maar niet allemaal. Jullie kunnen hier gewoon terecht om je werk af te maken. We zijn tot 17.00 open en je kunt altijd eerst even met Nowhere bellen 020-4201613. Wie heeft nog hulp nodig? Fay: hoe gaat het met het naaien? Kunnen diegenen die hun werk nog niet af genoeg vinden, mij mailen wat ze nodig hebben om het af te maken en wanneer je dat wilt doen. Ik kan helpen vanuit Nowhere met van alles.

And... bedenk ideeen voor de rpesentatie van hetw erk, een fotoshoot, en wat je allemaal wilt als afsluiting van pARTi. Ik hoor van jullie. liefs. Lies

1 opmerking:

  1. he mesdames
    wie kan er nog meer niet: ik hoor dit net van Aloe, ook Anna kan niet want die ligt met koorts in bed, Jorge is overspannen door de deadline van zijn opdracht: 20 maart... Als er teveel mensen niet kunnen heeft het geen zin omdat het erom gaat dat we vorig jaar évalueren'en kijken wat we in de toekomst willen. Dat is fijner en beter met zijn allen.
    ik hoor graag van jullie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.