17-08-2009

Back to Cool



Even in het kort wat we besproken hebben:

Voor het einde van de week eerste ideeen op het blog wat betreft fotoshoot.


Denk niet alleen na over je eigen stuk, reageer op elkaar. Op die manier komen jullie samen tot een mooi idee. Het is ook leuk om wat foto's te posten ter inspiratie. We hebben het al even gehad over een aantal fotografen, maar we kijken later welke het beste voor de job is.

Jorge en ik bespreken met NOWHERE of er volgende week gewerkt kan worden met als doel alles die week klaar te krijgen. We posten dit op 't blog.

Zindzi en Kiki, we gaan ervan uit dat de schoenen en servies klaar zijn voor de uitmarkt, laat even weten hoe het daar mee staat.

Good goin! tot de volgende keer maar weer!

2 opmerkingen:

  1. Hadieho!
    We zijn terug!
    Ik heb een mooi helemaal wit servies en een bloemetjes servies allebij op de kop getikt. Dus dat zit wel snor.
    Ik zal van die bloemetjes een mooi proefmodel maken voor op de uitmarkt. Die andere laat ik dan nog even voor wat het is.
    Alright.
    Good night.
    Bye bye

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hooi,
    ben vandaag thuis, morgen weer weg!..
    om mijn schoenen af te maken is nog wel wat werk nodig.. want heb bovendien een lijmpistool nodig die ik thuis niet heb, maar nowhere wel. als ik trug kom van lowlands, ga ik ze meteen afmaken!
    kuskus
    zonnende zinderende zomerse zoekende zoenende zindzi.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.