25-08-2009

Whaaa

drukdrukdrukdrudkurkdurkdurkrdruk

Ik kan denk ik mijn ding heel makkelijk thuis maken.
Dat ga ik gewoon vanavond en morgen doen.
Ik zal er dan foto's van maken. Ik denk een leuke stop motion.
Dat je het tafelkleed steeds voller ziet worden.
Ik ben vrijdag om 2 uur uit. Ik heb het liefst dat ik dan meteen het naar de theaterschool kan brengen enzo. 's Avonds moet ik sowieso op de uitmarkt zijn.
Maar dan is de opening en moet het er wel al staan. En 's middags moet ik naar Osdrop voor Casa 400.
bel of post of sms maar even vanaf hoe laat ik daar kan zijn. Ik kan het ook gewoon er heen brengen en dan daar ergens neer zetten en dat jullie dan het mooi op de plek waar het moet staan neer zetten.
Oke
ik ga eten
Kus iedereen
stresskip

1 opmerking:

  1. goed idee ...hoe ga je die stop motion persenteren ?
    als je een beetje uitlegd hoe en wat kunnen wij het wel neerzetten voor jou vrijdag .denk je ook nog een beetje na over de frozen fauntain fotoschoot...x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.