25-08-2009

vrijdag uitmarkt

heb vandaag met luit gesproken over waneer je bij nowhere terecht kan om verder te werken voor de uitmarkt of om je ding af te maken,,of voor de foto schoot frozen fountain ,de volgende dagen morgen en overmorgen tussen 9 en 17.00 uur ,beste is om even een van die dagen te kiezen 26 of 27 augustus dus?!
please !!!!!laat het me vandaag even weten zodat ik luit kan doorgeven waneer jullie komen ,verder kunnen we op die werk dag ook besluiten hoe vrijdag alle spullen naar de uitmarkt gaan en neergezet gaan worden ..!x

2 opmerkingen:

  1. ik kan bijde dagen niet, ik moet werken.
    verder kan ik ook alleen in het weekend of na 18uur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ok das jammer ,de olifant was toch nog niet ready voor de uitmarkt .maar kan je wel even denken aan de schetsen en concepten voor de frozen fountain
    ik ga proberen iets te regelen voor volgende week om ieder geval de dingen afte maken.x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.