27-10-2009

expo ruimte

aha 2 jaar blog ervaring ,en moet nog steeds leren bloggen ,
ik begrijp goed dat het plan een beetje groot is voor de tijd die we nog hebben en dat naaien zou ook wel een beetje teveel kunnen zijn,,maar het idee om spullen te verzamelen en daar iets mee te doen lijkt mij wel tof en goedkoop alleen wat voor spullen hebben jullie nog ideen ,maby het rest matriaal van het hele proces gebruiken voor een werk?......en parti girls jullie moeten hier een keuze gaan maken waar het accent van de expo ligt ,gaan we een performanc doen met aankleding ,of maby wel een workschop die op de plaats zelf gegeven kan worden op deze dingen kunnen we makkelijk een vorm vinden vooor de expo ,of willen jullie gewoon de chielirrie laten zoals het is? ,(lijkt mij een beetje saaie).....

2 opmerkingen:

  1. De muren van kleding vind ik wel tof. Ik denk ook wel dat dat haalbaar is. Misschien niet geweldig netjes, zeker niet netjes vanaf twee kanten (dat ik namelijk behoorlijk onmogelijk of 4x zo veel werk) wel denk ik dat er veel kleding verzameld kan worden. Bij mijn moeder's winkel gaan vaak vuilniszakken weg met kapotte en vieze kleding weg. Voor de rest markten afstruinen. Dappermarkt zijn nog veel goedkope alles 2 euro zooi hopen. Maar als er te veel van is, is het wel erg afleidend. Het moet niet zo zijn dat de voorwerpen in de achtergrond verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het verzamelthema lijkt mij leuk, maar waarom kleding? ik denk dat we niet de nadruk moeten leggen op kleding, dan komt het zo over als een soort modeproject.. en we zijn deze hele parti tijd niet bezig geweest met kleding...
    ik denk dat rest materiaal een beter idee is. hoewel ik neit echt op een goed idee kan komen. ik denk wel dat we de expo rustig moeten houden, aangezien onze eigen producten al behoorlijk druk is en niet echt bij elkaar te plaatsen voorwerpen.
    ik denk dat we bij de expo eerder een manier moeten vinden om alle voorwerpen bij elkaar te laten passen, dan om een heel nieuw idee uit ons mouw te schudden....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.