25-10-2009

meeting over expo


aloha en ik hebben vandaag gesproken over de expo,en wij dachten dat het wel tof zou zijn om de ruimte op te delen doormiddel van een object ,waar we dan weer op kunnen projecteren van binnen uit ,maby, kan dit object ook werken als info punt voor de boekjes filmpjes dj etc ,als voorbeeld tjek deze link http://www.youtube.com/watch?v=PUE1t_GUM1I
van een instalatie die ik heb gemaakt in de bitterzoet voor de outsiders parti ,toen waren dj mark de machine ,david raggingbull, aan het dj in de witte kubus gemaakt van stof en houten frame ,men kon ze volgen op twee tv monitoren ,tuurlijk moeten we niet zo,n gesloten ding maken voor de expo,alleen het principe van de projectie een ruimte verdeling zou ook ,maby ook spannend kunnen zijn voor de expo,,people aloha en ik gaan morgen naar de chiellerie tjeken hoe en wat schetsen maken ..please geef even wat feedback kunnen we goed gebruiken...x

2 opmerkingen:

  1. holloo,
    het klinkt heel erg tof allemaal, maar ik snap niet zo goed wat voor functie ddat opject dan gaat hebben ofzo.. dus ik kan er nu nog niet zo veel van vinden als je begrijpt wat ik bedoel...maar projecteren vind ik eigenlijk altijd wel goed werken om sfeer te geven, en dingen duidelijk te maken:)
    Koeskoes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aha ,functie kan bijvoorbeeld plek zijn waar de boekjes liggen ,waar een filmpje wordt vertoond van het hele proces van jullie ,dj plek ,?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.