03-10-2009

Testshots




Ik heb even een paar testjes gemaakt. dit zijn 5 fotos over elkaar. Het wordt heel snel heel donker dus we moeten erg licht fotograferen. Vooral de stilstaande dingen worden heel donker en daarbij zie je elke kleine beweging. kijk maar naar de palm. Graag jullie input!

Jorge heb jij nog suggesties voor techniek?

Zindzi, heb jij al contact met Sophia gehad over de datum van de shoot? Heb je al testjes of schetsjes gemaakt voor de houdingen?

Niet vergeten:Iedereen moet even voor zichzelf een storyboard achtig tekeningetje maken he? welke houdingen/ handelingen moeten er gedaan etc. Ga uit van maximaal 5 foto's voor 1 beeld. Goodluck!

Klik op de foto als je em groter wilt zien..

6 opmerkingen:

  1. hahaha die tobias
    helemaal toppie allemaal maarum wanneer is die shoot nou? aankomende vrijdag toch ( de 9de?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou nog even wat foto's van je stoel posten..

    rich girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee soooop.
    staat je leuk, the animal look...
    sop kan, alleen moet ze helaas wel van 4 tot half 5 naar zangles.. en dat is wel vet ver weg vanaf daar..:S
    hmm..
    de storyboards komen woensdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja.... die foto's hoor ik nu al 3 dagen te krijgen van die gast. maar hij is te lui ze te uploaden. ik ga m nog wel ff wat meer agter zn reet aanzitten. zodat ik ze morgen kan posten op de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb vandaag nog een keer nowhere af gezocht en rond gevraagt, maar olifant is nog steeds niet terecht. Waarschijnlijk is het voor mij niet mogelijk om door te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.