02-06-2009

Bezoek aan Parti-girls

Hallo Parti*girls
Jawel! Ik heb al veel over jullie gehoord. Ik ben Lies van Nowhere, heb samen met Michel Nowhere opgericht een paar jaar geleden en sindsien maak ik programma's voor Nowhere en probeer ik talenten naar mooie plekken en mensen te brengen. Aanstaande zaterdag kom ik kennis met jullie maken en samen met jullie bedenken wat we allemaal willen en kunnen met het werk wat gemaakt is door jullie, en wat jullie nog gaan maken.Dus: denk daar voor jezelf alvast over na: wil ik mijn werk expooseren in een groepsidee? of niet? Wat wil ik laten zien? En waar? Is er een verband tussen de beeldende dingen die ik voor Parti maak ... en mijn leven?! Oei... We spreken elkaar over deze zaken zaterdag. Tot dan! Lies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.