19-06-2009

hatsee!


Als er laat of niet gereageerd wordt (you know who you are) dan begrijpen jullie dat wij ook weinig kunnen regelen en er weinig gebeurt. Beetje jammer...

Jorge en ik zijn dinsdag, woensdag en donderdag van 10:00 tot 15:00 in NOWHERE bezig met een workshop. Ik stel voor dat jullie dan even langskomen om jullie werk te presenteren. dinsdag 15:00 uur zou een goed moment kunnen zijn, als jullie met een paar tegelijk willen komen. maar het kan ook op dinsdag of woensdag even tussendoor (van 12 tot 1 is er pauze dus dan hebben we wat meer tijd)

Go get em!


Zindz, ik heb wel wat potloden gevonden maar toch nog net een maatje te klein 33 cm lang 3cm breed. Ze zijn er ook van 50cm, dat zijn die we willen denk ik. Ik heb gezocht op big pencil, giant pencil, jumbo pencil wholesale etc. jij? Even de stad in en kijken waar ze te koop zijn (damrak?) en vragen hoe die dingen officieel heten en misschien wie de leverancier is. Het lijken vooral relatiegeschenken bedrijven te zijn die ze aanbieden. je zou www.megagadgets.nl kunnen bellen.
hieronder wat links:
http://www.pencilcraft.com
http://www.oneinhundred.com/Wholesale-customized-printed/Giant-pencil.htm
http://www.promotionalpromo.com/keywords/g/GIANT-PENCIL/
http://www.deble.com/details.asp?language=nl&ProductID=496806
http://www.relatiegeschenken.net/relatiegeschenk/potloden/gigant-groot-potlood-p25824.html

2 opmerkingen:

  1. yehyehyeh...
    i'm sorry..ik weet dat ik ook 1 van die mensen ben (of de enige) maar ik heb net mn toetsweek achter de rug dus was heel erg druk.ik heb maandag nog een toets en dan heb ik de rest van de week project week iedere dag van kwart voor 9 tot 3 ofso.. ik ga wel er voor zorgen dat ik wat uurtjes spijbel om langs nowhere te komen want ik vind dat eventjes way more belangerijker dan karate lessen op school krijgen...
    ik ben aan de slag met de schetsen etc.. al denk ik dat ik niet helemaal weet op wat voor n lijn jullie nu zitten qua de expositie..
    ik had tobias een smsje gestuurd dat ik aankomende zondag mn laaste werkdag heb dus dat dat niet gaat werken en de andere dagen.. ik doe me best echt.. maar voor mij is school nog niet voorbij.ik ben nog niet vrij om te gaan en staan waar ik wil.. too bad.
    als je wilt laat me dan even weten in hoeverre ik op dit moment een rol speel in het project en wat mijn taak is.. want misschien is die wel veranderd??

    oke dankje en ik hoop jullie snel te zien.
    ciao Aloë

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom donderdag langs, weet nog niet precies hoelaat.

    Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.