03-11-2010

Beste pARTi girls,
eigelijk hebben we gister niet heel veel over de organisatie gehad. Het enige wat we hebben besproken hebben wat voor iedereen van belang is, is dat we de dag dat we bij elkaar komen verplaasten naar woensdag 20:00, hoe is dit voor iedereen oke? de enige die ik hier niet over heb gesproken is Fay eigelijk. Fay is dit oke?

Kan trouwens iemand me precies sturen welke workshops we willen gaan bekijken, met de namen van de workshopmasters erbij, want ik moet een mailtje naar hun sturen, maar weet niet precies wiewie ik wel en niet moet sturen (want ik heb namelijk ook emailadressen gekregen van oude worksshopmasters.. zegmaarie).

nou ladies, ik hoor van jullie..!!

2 opmerkingen:

  1. yes. so wensday it is then... i guess :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is alleen volgende week he?

    Camille: op www.nowhere.nl staat het programma boekje. daar kun je de workshops in vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.