19-11-2010

KerstBal

Ik kan niet, maar willen jullie hier nog aan meedoen??



Hoi pARTi meisjes,

Op 19 december is het Kerstbal in het Rozentheater. Twee jaar geleden hebben jullie daar in de foyer een kerstboom gemaakt waar iedereen een kerstwens (vloek?) kon plaatsen… (als ik het goed heb, was er zelf niet). Anyways, ik organiseer het dit jaar en het lijkt me heel tof als jullie iets willen bedenken om in de foyer neer te zetten of te doen. Het mag van alles zijn: iets wat om actieve deelname van het publiek vraagt, of gewoon iets om de foyer mooi te maken, of of of.

Lijkt het jullie leuk om iets op deze avond te doen? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Luit de Bokx



Let me know, dan mail ik haar terug.


Grts.

A

3 opmerkingen:

  1. Ik wil best graag iets doen.
    Maar we moeten even kijken of we tijd hebben om iets te bedenken en te maken tussen ons eigen project door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als je/ jullie wat willen doen! Jij kunt ook wel wat doen met je werk.

    Het is wel een druk weekend met de 18e ook buurtfeest enzo.

    Maandag moeten jullie het maar even aan luit laten weten, dan kan ze plannen.

    Kiek, ben jij ook bij pal west vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.