01-11-2010



He iedereen.

Heb nog een mooi verhaal voor jou camillie. Wie weet kan je er wat mee ;)
Heb gisteren namelijk een auto-ongeluk gehad op de snelweg. Een kettingbotsing van vier auto's op elkaar, wij waren de laatste..
De auto, plus (SNIKSNIK!!) mijn laptop zijn helemaal total-loss.. Ik ook wel behoorlijk.. Ben zelf de auto uigekomen maar daarna raakte ik even buiten bewustzijn en werd daarom voor honderduizend tests mee naar het Utrechtse ziekenhuis genomen. Schijn mijn borst gekneusd te hebben en mn polsen en nek zijn ook beurs. En op de een of andere manier blijf ik knallende koppijn van de knal hebben maar dat schijnt weg te trekken..

Dacht, stel jullie maar even op de hoogte. Mijn laptop is dus ook helemaal kapot en hoop dat ze er nog het een en ander vanaf kunnen halen, want al m'n hw staat erop!

Ik denk dat ik er morgen wel bij ben, want aankomende week heb ik die avond een presentatie op de rietveld en kan ik er weer niet zijn.

De plannen voor de ruimte klinken gaaf! Lies zei ook nog iets over spaarkaarten, en dat mensen na zoveel bezoekjes of punten of whatever (miss in combi met winkels uit de buurt) iets in rul daarvoor krijgen. Een tekeningetje/boekje/foto? Of iets totaal anders kan ook: tegoed bon voor een kopje thee op zaterdag?

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.