29-11-2010


We schieten al behoorlijk op! Leuk, hoor.

Morgen zijn we er weer, ik moet alleen rond een uur of 16:00 weg om geld te maken.
Dus de besprekingen van het werk moeten we even tussendoor doen.

Ik ben erg benieuwd naar hoe het met iedereens project gaat! De ruimte is redelijk schoon en geschilderd dus je kan ook aan de slag met je eigen werk/ideeen in de ruimte.

Neem je werk even mee morgen als het kan, dan kunnen we het een en ander doornemen (ook omdat jorge er nu is)

***BELANRIJK EXTRA EXTRA READ ALL ABOUT IT***
LIES HEEFT JULLIE PROGRAMMERING PLANNEN HEEL ERG NODIG- ZATERDAGEN EN WORKSHOPS

5 opmerkingen:

  1. ziet dr gaaf uit!
    Morgen red ik niet helaas, zit van 9 tot 7 op school! Sorry guys. Heb ook nog niet veel aan update voor mijn 'projectje'. Lies heb ik zondag het programma voor zaterdag de 18e doorgeven van kiki en mij. Maar over de opening moeten we t nog ff met zn alle hebben. willen we dan een andere workshop op laten treden?
    Woensdag kan ik na vier/vijf. Is er dan iemand aanwezig/deuren open? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anna ik heb er om 18:00 afgesproken met mijn mentor en wil er wel wat eerder zijn om nog even wat te doen. moeten even iemand met een sleutel zo ver krijgen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oke dan wacht ik even af of dat is gelukt. Wie hebben er nou allemaal een sleutel? (En je hebt het nu over woensdag he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi girls. Jorge, Tobias en ik hebben een sleutel. Ik laat mijn sleutel achter vandaag bij Martine van Nowhere, waar je m morgen kunt halen en terugbrengen. Woensdag werk ik niet namelijk. x
    p.s.: ja: programma! Programmapunten, schnell bitte, dan kunnen we die meenemen in persbericht etc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fay: heb je vanavond met Marieke afgesproken? vanavond is t open om 18.0o, omdat Raymond van Stopmotion er is.
    ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.