23-10-2010

Kiki's onaffe plan

Ik ga samenwerken met Gwen van Zaane en haar groep BLISS. Ik heb maandag een afspraak met Gwen (en misschien ook nog de andere twee) om te kletsen over wat we zouden kunnen gaan doen. Hier kan ik dus nu nog niet zo veel over zeggen. Maar als ik de afspraak heb gehad zal ik zo snel mogelijk weer een update geven.

Wat ik met mijn eigen project wil doen is ook nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt mij tof om een soort machine te maken. Deze hoeft/moet niet ingewikkeld en hoeft niet eens echt wat te maken. Maar ik vind machines altijd wat mysterieus achtigs hebben. En daar zou ik wel wat mee willen doen. Dan je op een knop drukt, of aan een hendeltje draait en dat er dan een verrassing uit komt. Ik ben hard aan het nadenken over wat deze verassingen dan zou kunnen zijn, maar dat vind ik nog een beetje moeilijk omdat ik eigenlijk het wel zelf gemaakt wil hebben, maar ik moet ook niet iets te ingewikkelds bedenken. Het idee is wel een beetje dat de bezoekers de dingen dan ook mee kunnen nemen (kopen?) als aandenken.

OEH! Wat me ook heel tof lijkt. Is dat je op een knop drukt en dat er dan verf tegen een papiertje wordt gegooid zonder dat je ziet wat er precies gebeurt, dus dat het echt in iets zit wat machine achtig lijkt met tandwielen en piepen en kraken. En dat je dat je eigen schilderij krijgt.

Goed dat is wel een beetje het idee wat ik nu heb. En wat me leuk lijkt om aan te werken. Het lijkt me ook vooral leuk om er een soort performance van te maken. Dat ik er bij sta en het geheel leuk aankleed. Ik zal mogen even iets van schetsen maken, zodat het hopelijk wat duidelijker word (ook voor mezelf..)



Een minisnoepmachine. Dit ziet er natuurlijk niet uit. Maar het lijkt me wel tof als bezoekers een soort mini verrassing snoep/cadeautje krijgen. Dus dat het sowieso geen glas is, maar een mega surprise










Schoenen automaat

http://www.geekologie.com/2008/04/22/shoe-vending-machine.jpg



Verder vond ik deze op deze site
Ik dacht misschien voor de filmavond. Hoewel er niet staat hoe groot ie nou precies is.


En hier kan je grote popcorn machines huren en nog veel andere nuttige dingen zoals prachtige reusachtige opblaas poppen en de benodigdheden voor een kamelen race (ja echt wel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.